2010. április 7., szerda

Vámpír szerelem 32. fejezet

32. fejezet

Enyhe fejfájással ébredtem fel a sötétségből. Nagy nehezen felnyitottam a szemem, és reflexből azonnal felültem az ágyban, de rossz ötlet volt mert megszédültem. Ezért valaki visszanyomott az ágyra.
- Hé, hé nyugi! Pihenj még egy kicsit! – mosolygott rám Edward
- Mi történt? – kérdeztem rekedt hangon, és közben a homlokomra tettem a kezem.
- Hirtelen elkezdett szörnyen fájni a fejed. Nem engedted, hogy segítsünk. Végül a fájdalom legyőzött, és…. Elájultál. – nézett rám fájdalmas szemekkel
- Hogy ájulhattam el? Vámpír vagyok. Tehát nem tudok aludni, az ájulás pedig majdnem olyan mint az alvás nem? – kérdeztem cseppet sem higgadt hangon
- Ha úgy vesszük nem elájultál, hanem csak öntudatlan állapotban voltál. Fent voltál mind végig, és….. még sem. – magyarázta el Edward. Sóhajtottam egyet, és magam mellé ejtettem a kezemet. Behunytam a szemem, és vártam a kérdések áradatát. Ami nem jött így én kérdeztem
- Mi bajom van? – kérdeztem fojtott hangon. Edward nem válaszolt, csak mereven nézett maga elé.
- Igazából Carlisle sem tudja…… - jött a halk válasz – Még soha nem találkozott olyan vámpírral aki fejfájásra panaszkodott. – keserűen felnevettem
- Lehet, hogy megbolondultam. Erre még nem gondoltatok? – kérdeztem mosolyogva, de nem volt egyáltalán jó kedvem
- Ez nem vicc Sarah! – mondta szomorú hangon. Sóhajtottam egy nagyot
- Tudom, hogy nem az. – végül Edward rám nézett, és belekezdett a kérdéseibe
- Mióta tart ez Sarah? – kérdezte, de én rá se néztem. Csak a szemközti falat bámultam mereven
- Minden rendben van veled, és Bellával? – tereltem el a témát, de ő megrázta a fejét.
- Válaszolj Sarah! Ez fontos!
- Az is, hogy ti hogy vagytok. Szóval jól el vagytok? – átvillant valami Edward szemén, de fogalmam se volt hogy mi lehet az, mert ahogy jött úgy el is ment
- Igen minden rendben van. – bólintott
- Elmondtad neki? – kérdeztem ránézve
- Nem térhetnénk vissza rád?! Az most sokkal fontosabb……..- suttogta, de a szemén láttam, hogy nem mondod Bellának semmit. Bólintottam, hogy megértettem, mire ő hosszan felsóhajtott.
- Most már te is válaszolhatnál! Mióta van ez a fejfájás?- most a plafont bámultam mereven- Sarah! Kérlek válaszolj! – mondta gyötrelmes hangon. Kifújtam a bent tartott levegőt, és a szemébe néztem.
- Körülbelül…….. négy hónapja. – Edward szeme elkerekedett, majd dühösen felpattant az ágyról, és járkálni kezdett a szobában.
- Uramisten Sarah! Négy hónapja, és te még csak nem is szóltál senkinek, csak Ashley tudja? – nem kérdeztem rá honnan tud arról, hogy Ashley tudja az egészet. Túl gyenge vagyok, hogy a pajzsomat fenn tartsam. Valószínűleg miközben „elájultam” nem tudtam az erőmre figyelni.
- Ő is csak azért tudja mert meglátott! – Edward dühösen felszisszent, de nem hagyta abba a járkálást- Nem fejeznéd ezt be?! Így is szédülök nem kellesz ehhez te is. – Edward megtorpant, majd helyet foglalt az ágyon. Egy karnyújtásnyira ült tőlem, és csak arra vágytam hogy a karjaiban lehessek. Nem tettem semmit, csak felültem az ágyban a hátamat pedig a falnak vetettem. A saját szobámban voltam a saját ágyamban. Semmi nem változott mióta elmentem innen. Ennek örülök.
- Arra nem gondoltál, hogy az lenne a legjobb ha beszélnél erről valakinek? – kérdezte, de nem nézett rám
- Nem akartam gyengének látszani előttük. –suttogtam
- Inkább bajba esel minthogy gyengének lássanak?! Ennek semmi értelme Sarah! – mondta éles hangon. A fejem megint sajogni kezdett, de ez még az elviselhető kategória volt. A kezemet a halántékomra szorítottam.
- Könyörgök vedd lejjebb a hangerőt, mert szétrobban a fejem. – mondtam fojtott, hangon
- Sajnálom. Ide hívom Carlislet. – állt fel mellőlem, de megragadtam a karját
- Kérlek ne! Maradj itt! Ez nem vészes két perc, és elmúlik. Tényleg, nem akarok nagy felhajtást ebből. – néztem rá esdeklő szemekkel.
- És ha megint olyan rosszul leszel mint az előbb? – nézett rám szomorúan. Nyeltem egy nagyot. Még az emléke is fáj ahogy arra a fájdalomra gondolok.
- Ez most nem olyan. Megígérem ha rosszul leszek azonnal szólok Carlislenak! – Edward pár percig felvont szemöldökkel nézett rám, majd egy sóhaj után bólintott, és visszaült.
- Miért vagy ennyire makacs? – mosolygott rám, amit én viszonoztam
- Én már nem fogok megváltozni. – vontam meg a vállam. – Apropó változás, remélem tudod, hogy Bella meghal ha nem lesz vámpír. – nem most kellett volna erről beszélni, de nem érünk rá. Edward fájdalmas arcot vágott.
- Nem bírom megtenni! – szorította ökölbe a kezeit, majd lehajtotta a fejét – Nem vagyok elég erős! – jött a halk suttogás, mire én megfogtam gyengéden az állát, és felemeltem a fejét, hogy a szemembe nézzen.
- Erős vagy Edward! Ha nem lennél az nem tudnál ellenállni a vérének. Bár én lennék ilyen erős….. – halkult el a hangom
- Nem a te hibád, hogy erre kényszerítenek……- próbált vigasztalni, de én megráztam a fejem
- Lehet, de az már az én hibám, hogy élvezem. – mondtam fojtott hangon, és elhúzódtam tőle. – Egy szörnyeteg vagyok Edward, és lehet ez a büntetésem! –
- Nem vagy szörnyeteg Sarah! Épp ellenkezőleg, ….. csodálatos nő vagy. Ami veled történt az mind az én hibám. – ránéztem, és nem tetszett a tekintete
- Annak nincs értelme ha mindig csak magadat hibáztatod. –ráztam meg a fejem, és mellé ültem. Már a fejfájás, és a szédülésem is elmúlt. – Edward……- fogtam meg a kezét, mire rám nézett – Tennünk kell valamit! – néztem rá gondterhelten, mire sóhajtott
- Igen, de mit? Nem tudsz hazudni Aronak, és ezt nem is akarom. Megölnek, és minket is ha rájönnek.
- Talán nem….. – gondolkoztam el, mire Edward értetlenül nézett rám- Csak bízz bennem! – szorítottam meg a kezét, mire egy kicsit ellazult
- Minden okod meglenne rá, hogy gyűlölj, de te még sem teszed. Miért? – én csak megvontam a vállam
- Mert szeretlek. Talán nem úgy mint régen, most már csak úgy mint egy testvért. – mosolyogtam rá, mire ő is magára erőltetett egy álmosolyt. Edward felemelte a kezét, és végig simított az arcomon. Behunytam a szemem, és élveztem az érintését. Akármennyire is haragudtam eddig rá….. már nem tudok. Az arcunk egyre közelebb került egymáshoz, és amikor megcsókolhattuk volna egymást, én elfordítottam a fejem. Edward nem mondott semmit csak egy gyengéd puszit adott az arcomra. Kintről kopogás hallatszott, mire eltávolodtam tőle.
- Gyere! – mondtam halkan, de tudtam hogy meghallotta
- Látom jobban vagy már. – mosolygott rám Carlisle, amit én viszonoztam, majd odasétáltam hozzá
- Köszönöm a segítségedet. Meg sem érdemlem, hogy ilyen jó légy hozzám. – néztem rá szomorúan, de ő széttárta a karjait én pedig boldogan bújtam hozzá. Akár ő az apám, akár nem, nekem mindig is az marad.
- Nincs mit megköszönöd! Ez természetes. Bárcsak többet tudnék neked segíteni. – komorodott el a pillantása.
- Nem tudod mi bajom van igaz? – néztem rá reménykedve, de ő megrázta a fejét
- Sajnos nem, de dolgozom rajta. – mosolygott rám bíztatón. – Most viszont mennyünk le, mert a többiek is már nagyon szeretnének látni. – elmosolyodtam, és Carlisle mellet lesétáltam a lépcsőn. Mindenki lent volt még Bella is. Emmett, Jasper és ő a Tv-t nézték. Bár Bellát nem érdekelte, de azért mereven bámulta a készüléket. Alice, Rose, és Esme a konyhában voltak, és ételt készítettek. Gondolom Bellának. Amikor Ashley meglátott odarohant hozzám, és megölelt.
- Örülök, hogy jól vagy! – mosolygott rám, amit én viszonoztam
- Én is, higgy nekem! – mosolyogtam rá. Jasper mellém állt.
- Jól vagy? – kérdezte. Nem érezte az érzéseimet, ez jó. De abban nem vagyok biztos, hogy eddig érezte-e
- Igen. Jasper….. amikor fájt a fejem, te….. érezted azt amit én?
- Nem Sarah! Nem, de örülök is. Amilyen fájdalmaid voltak nem biztos, hogy jó lett volna. – mosolygott rám, majd szorosan megölelt.
- Tudod szerintem tök jó, hogy végre eljöttél hozzánk! – mosolygott rám Emmett, majd felállt a kanapéról és odajött hozzám. Edward is a lejött hozzánk, mire Bella a karjaiba borult. Inkább elfordítottam a fejem, és máshova néztem.
- Miért is? – vontam föl a szemöldököm
- Ha nem jössz lemaradsz a buliról! – mosolygott rá Bellára, mire fülig pirult. Edward jobban magához ölelte.
- Miféle buliról? – fordultam mosolyogva Edward, és Bella felé – Nélkülem akartatok bulizni? Ez sértő! – mondtam csípőre tett kézzel mosolyogva
- Szóval Edward nem mondta……..- nem fejezte be a mondatot, mert a testvére közbe szólt
- Emmett szerintem……- viszont én már túl kíváncsi lettem, és most én szakítottam őt félbe
- Most már muszáj elmondanotok! – néztem mosolyogva, és kíváncsian Emmettre. Ő viszonozta a mosolyt, és nem törődött a morgó testvérével mögöttem.
- Edward és Bella összeházasodnak! – mondta nevetve, mire én megdermedtem, és azonnal lefagyott az arcomról a mosoly.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    És igen itt a hirtelen nem várt fordulat!Annyira nem tudom elképzelni hogy Sarah csak "testvérként" szereti Edwardot.Nagyon jó lett a fejezet kicsit rövid lett de még így is tökéletes!!!!!


    Pusz Blacky!

    VálaszTörlés
  2. Még mindig nagyon köszi! :) Azért pedig bocsi, hogy egy kicsit rövidebb lett, majd a következőt hosszabbra írom! :)

    puszi
    Niky

    VálaszTörlés
  3. AAAAAAAzta. Na ebből mi lesz? Emmett baromira élvezi, hogy látja Saraht szenvedni, vagy olyan naiv, hogy.. hogy csak na, vagy olyan önző és szeretné látni Sarah reakcióit, hogy felsem fogja mit tett? Én kuborulnék. Vagy megint fájna a fejem?:P Mindenesetre várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  4. Igazából Emmett nem azért mondta el Sarahnak, hogy lesz esküvő mert látni akarta szenvedni csak...... hát Emmett már csak ilyen. :) Mindig szeret mindent kikotyogni, és imádja a bulikat, és a bunyókat. Az pedig majd kiderül, hogy mi lesz így Sarahval:)

    puszi
    Niky

    VálaszTörlés