2010. február 20., szombat

Leghűségesebb olvasóm!

Sziasztok!

Már rég gondolkoztam ezen a dolgom, és most végre meg is csináltam. Mint láthatjátok nem írtok sokan hozzászólást. Néha valaki ír egy-egy szót, és ennyi. Többet nem is ír már semmi kritikát. Pedig jó lenne, mert tanulhatnék belőle, és nekem eléggé fontos hogy mások mit gondolnak a történetemről. Na de most nem is ez a lényeg. Van egy olvasó, aki mindig minden frissemhez ír hsz-t, ami nekem nagyon jól esik szóval még egyszer NAGYON KÖSZÖNÖM a hsz-okat. Ez az olvasó pedig Blacky hercegnő :D Nagyon- nagyon kedves lánynak tűnik, és ha lehet megismerném jobban is. :) És mivel mindig ír hsz-t, ezért megkapja tőlem a "Leghűségesebb olvasóm" díjját! :) Gratulálok neki!! Szóval még egyszer köszi Blacky! :) És ha ti is ilyen bugók lesztek mint ő, akkor ti is megkaphatjátok tőlem ezt a díjjat. :D
Puszi
Niky


4 megjegyzés:

  1. Köszi,köszi,köszi!Jajj annyira örülök és igen én is szívesen megismernélek!Olyan boldog vagyok köszi még egyszer!!!!!!

    Ezer puszi Blacky!

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit Blacky. Én köszönöm :)

    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia, Niky! Sajnos nem találtam e-mail címet, ahova írhattam volna, szóval maradt a komment. Véletlenül találtam rá a blogodra, beleolvastam, és itt ragadtam. Lebilincselően tudsz írni, nagyon tetszik a stílus, a történet... Imádom! Csak így tovább. :D Rave

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Veronika, ez nagyon jól esik :) Az e-mail címem pedig kíírom :D

    puszi

    VálaszTörlés